ATV calatorii
Care este primul lucru pe care toti vrem sa-l facem atunci cand ATV-ul nostru nou atinge terenul? Daca esti ca mine, vrei sa o conduci ca si cand ai furat-o. Dar este chiar o idee buna? Nu cred, si iata cateva motive. Toti suntem maniaci de atv calatorii.
In primul rand, desi majoritatea, daca nu toti producatorii, iau in serios siguranta si calitatea, suruburile, manerul lipit sau anvelopa de joasa presiune pot parasi podeaua de la showroom si pot intra in mainile tale, fara ca cineva sa observe vreodata. Acest lucru ar putea duce la vatamari corporale sau la defecte care ar fi putut fi prevenite cu usurinta. In al doilea rand, protejarea si mentinerea aspectului impecabil unui nou-quad necesita doar putin timp si pregatire. Nu in ultimul rand, este nevoie sa setati totul pentru a va simti confortabil si pentru a obtine o performanta mai mare din noua masina.
Cum sa organizati atv calatorii?
Dupa cum puteti vedea, siguranta, protectia si performanta sunt trei categorii critice care merita o atentie deosebita. De aceea am decis sa ne impartasim noile secrete. Aveti incredere in acest lucru, urmand aceste sfaturi importante, si veti avea probabil o experienta de echitatie mult imbunatatita, mai durabila si mai sigura.
- Sa va cunoasteti noul Quad.
Ultimul lucru pe care majoritatea proprietarilor de ATV doresc sa il faca este sa citeasca manualul si sa il inteleaga in totalitate. Dar tine minte acest lucru: Informatiile care sunt incluse in manualul despre noul tau quad sunt vitale pentru mentinerea, intelegerea si protejarea corecta a acestei investitii pretioase. OK, nu spunem sa citim si sa-l memoram de la inceput pana la sfarsit, ci mai degraba ar trebui sa va familiarizati cu functiile ATV-ului, cu programele de intretinere si procedurile corecte de mententanta. Daca alegeti sa stocati manualul sub scaunul dvs. este o idee buna sa il sigilati intr-o punga. O puteti pune si in cutia cu scule unde stiti ca va fi in siguranta.
- Inspectati si puneti-i deoparte toate lichidele.
Cati dintre noi am cumparat un nou ATV si l-am dus direct in zona de plimbare locala, fara sa ne gandim chiar la sangele motorului? Stiati ca esecurile motorului din cauza uleiului scazut sau a lichidului de racire sunt destul de frecvente si sunt neplaceri care pot distruge cu siguranta organele interne ale noului motor? Este atat de simplu sa rasuciti capacul, sa verificati daca uleiul de motor, lichidul de racire si fluidele diferentiale sunt la nivelul corespunzator. Desi majoritatea dealerilor vor avea grija de asta inainte sa iesiti pe usa, vreti cu adevarat va asumati riscurile fara sa verificati?
- Strangeti piulitele
Atunci cand un nou ATV loveste terenul de la distribuitorul local, este ambalat strans intr-o cutie. Cine stie exact ce se intampla intre punctul A si punctul B, deoarece este adesea expediat peste mare sau de la o temperatura la alta. Pentru mine, primul lucru pe care il fac este sa strang si sa cuplez in mod corespunzator fiecare piulita pe toate cele patru roti. Le-am vazut cum vin de mai multe ori de-a lungul anilor, iar consecintele pot fi un cosmar adevarat. Va dura doar cateva minute pentru a le strange. Retineti, de asemenea, rotile din aluminiu sunt notorii pentru a lasa piulitele sa se desfaca, astfel incat acestea ar trebui inspectate periodic.